F.A.Q. - často kladené otázky
- Jak vrátit nebo vyměnit zboží?
- Jak reklamovat zboží?
- Jaké jsou ceny dopravy?
- Poradíte mi s velikostí vybraného oblečení nebo obuvi?
- V jakém stavu se nachází má objednávka?
Jak vrátit nebo vyměnit zboží?
- Zboží lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí. Toto se nevztahuje na nákup v kamenném obchodě, ale pouze na nákup přes eshop.
- Nestihli jste zboží zboží vrátit v zákonné lhůtě? Kontaktujte nás emailem na: info@quillcz.cz a budeme se snažit o dohodu a případnou výměnu zboží za vhodnější.
- Podrobnosti s formulářem ke vrácení nebo výměně zboží najdete zde: https://www.quillcz.cz/vymena-nebo-vraceni-zbozi/
Jak reklamovat zboží?
Reklamace zboží se řídí obchodními podmínkami.
- Zboží odešlete na naši adresu: Quill outdoor, Jablůnka 207, 75623.
- Zkontrolujte zda-li jste zboží zakoupili opravdu v našem obchodě.
- Přiložte kopii faktury (stačí nám její číslo nebo číslo objednávky)
- Přiložte vyplněný reklamační formulář
Jaké jsou ceny dopravy?
Ceny dopravy se dozvíte v samostatném článku - ceny dopravy
Poradíte mi s velikostí vybraného oblečení nebo obuvi?
Pokud nenajdete velikostní tabulku v našem článku velikostní tabulky nebo přímo v detailu zboží např. u obrázků, obraťte se na nás emailem: info@quillcz.cz a my vám ve volné chvíli rozměry zjistíme.
V jakém stavu se nachází má objednávka?
- Předtím než nás kontaktujete si zkontrolujte svůj email, kde vám obvykle píšeme vše ohledně stavu vaší objednávky (nezapomeňte i na složky spam a hromadné);
- Jestliže jste nenašli potřebné informace v emailu, kontaktujte nás na email: info@quillcz.cz (odpovídáme do hodiny i o víkendech) - napište číslo vaší objednávky;